טבעונות בברלין: חלק ב׳

מהר מהר ישבתי לכתוב את חלק ב׳ של החוויות הטבעוניות (ובכלל) שלי בברלין.
אם הפסדתם בטעות או במקרה את חלק א׳, הרי הוא לפניכם: ממש כאן.

Cupcake

קאפקייק טבעוני

אני אוהבת קאפקייקס. מעבר לעובדה שכשהם עשויים טוב הם תענוג אמיתי, הם כל כך יפים שזו פשוט יצירת אומנות שלפעמים אני מתקשה לנגוס בה.
את חנות הקאפקייקס המתוקה הזאת מצאנו במקרה בשיטוט בשכונה כשזיהינו שלט שהם מוכרים גם טבעוני.
המבחר הטבעוני (יש גם ללא גלוטן) לא גדול, כשהגענו היה קאפקייק אחד שוקולדי ואחד מגזר. לקחנו בטייקאווי (הם אורזים מדהים!) את הגזר שהיה טעים ונימוח אבל עם טעם סוכרי די מובהק.
למרות שזה לא היה הקאפקייק הכי טעים שאכלתי בחיי, המקום עצמו סופר-יפה ויש גינה חביבה ליד שאפשר לשבת לזלול בה. בגדול ממליצה.

Goura Pakora

אוכל הודי טבעוני

מסעדה-קפה הודית טבעונית (נמצאת קרוב מאוד לקאפקייקס מלמעלה, אגב) שיש לה המון המלצות חמות בהפי קאו.
יש במקום דוסה, ראפים, טאלי, סלטים, שייקים, ו.. קפה (אני היחידה שהשילוב הזה מוזר בעיניה?).
הבנזוג ואני לא בדיוק מומחי אוכל הודי, ככה שרוב הזמן ניסינו להבין מה המשמעות של הדברים בתפריט, על אף ההסברים.
לשמחתנו, הבחור במטבח היה דובר אנגלית, מאוד סבלני והמליץ לנו על מנות.
אכלנו דוסה אחת עם תפוחי אדמה ורוטב מהמם עם שמיר, ושניה עם טופו, עגבניות ורוטב גבינתי.
בהתחשב בכך שזה אוכל וסגנון שאנחנו פחות נוטים לחבב, היה מוצלח.
התבאסנו קלות שכל העשן של המעשנים מבחוץ נכנס בקלות לתוך המסעדה, אז אם אתם סובלים מסיגריות, אולי כדאי לדלג או להגיע בשעות שיש פחות אנשים.
מומלץ לאוהבי הודי ובסגנון.
פייסבוק

חדרי בריחה זו אחת מצורות הבילוי האהובות עליי ועל אדם.
הרעיון של חדר בריחה, בגדול, הוא שאתם נכנסים לחדר עם איזשהו סיפור מסגרת (להציל את העולם, לברוח מהכלא, לפרוץ לכספת, לפתוח איזושהי תעלומה) ויש לכם 60 דקות לפתור רמזים וחידות ולצאת החוצה.
אני חושבת שהחדרים האלו הם הזדמנות מופלאה פשוט לשחק, הזמן תמיד עובר לנו בצ׳יק ואנחנו מגלים דברים חדשים על התקשורת ביננו שהכרחית למשחקים מהסוג הזה.
יצא לנו לשחק בחדרים בפראג, וינה, ישראל ועכשיו גם בברלין.
שיחקנו בברלין ב3 חדרי בריחה, הראשון שבהם היה Mr. Nobody של Teamescape.
הצוות במקום היה אדיר, לחדר פחות התחברנו ולא היינו אפילו קרובים ללפתור אותו. יש במקום חדרים נוספים, אני בהחלט הייתי נותנת להם צ׳אנס בביקור הבא שלי.
האיזור מקסים לטיול רגלי אם יש מזג אוויר מוצלח.

חדר בריחה ברלין

ולמה אני מספרת לכםן את זה? כי חדר הבריחה היה קרוב למקום שאסור בשום אופן לפספס:

Tanne B

וופל בלגי טבעוני

וופל בלגי טבעוני 1

גלידריה, קפה ומתוקים.
המקום לא טבעוני, אבל יש לו לא מעט אפשרויות טבעוניות.
הוא מעוצב מופלא, יש מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, המוכרות מקסימות, והוואפל הבלגי הטבעוני שלקחנו עם הגלידת וניל וגלידת הקוקוס, היתה חוויה על-חושית מסחררת שאני רק נזכרת בה ונוזל לי ריר עד הרצפה.
חובה חובה חובה (!) לא לפספס את המקום הזה.

Yellow Sunshine

ג׳אנק טבעוני

מסעדת פאסט פוד צמחונית עם המון אפשרויות טבעוניות.
הלכנו לשם בעקבות אינספור המלצות שקראתי על המקום עוד מהארץ, ולא ממש ברור לי למה.
האווירה במקום מאוד פאסט-פודית, אבל במובן הדי מלוכלך ולא מושך של המושג.
האוכל עצמו היה בסדר: הזמנו נאגטס שהיו מעולים ממש (הצטערנו שלא לקחנו הר נאגטס במקום כל השאר), בורגר ירקות שהגיע עם צ׳יפס וצ׳יזבורגר שהגיע עם סלט (הכל טבעוני כמובן).
הלחמניות של הבורגרים היו קצת יבשות, הבורגרים היו חביבים פלוס והסלט היה קטן ועייף.
אני חושבת שאפשר למצוא בקלות מקומות מוצלחים יותר לג׳אנק טבעוני בברלין, ובארץ בוודאות (המקום היה מפוצץ ישראלים אגב).
דווקא הצוות, שיש עליו ביקורות מבאסות, היה מקסים.
חושבת שיש למקום פוטנציאל אדיר והלוואי וימומש.
אם אתם בכל זאת בוחרים ללכת, המקום נמצא 6 דקות הליכה בערך מהגלידריה בסעיף הקודם, אז אפשר לשלב בין המקומות.
פייסבוק

עייפתי! מקווה שהביקורות וההמלצות מועילות.