רעיונות לדייטים בריאים

אני זוכרת איך נראו דייטים לפני שעברתי לאורח חיים בריא: ישיבה ממושכת אל תוך הלילה בפאב מצחין מסגריות עם כוס וודקה, רביצה בסרט עם דלי פופקורן וקולה או יציאה למסעדה מפנקת.
אבל מה עושים כשאוכל בחוץ כבר פחות רלוונטי, בילויים לתוך הלילה לא באים בחשבון ונמאס כבר לבהות במסכים?
השאלה הזאת העסיקה אותי ואת אדם (בן זוגי), לא מעט בתחילת מערכת היחסים שלנו ועם התפתחותה.
נדרשנו לגייס את היצירתיות שלנו בשביל לחשוב על דייטים מהנים, כאלו שבמקרה הרע לא יפגעו בנו ובמקרה הטוב ישפרו גם את הקשר וגם את מצב הבריאות.
אני שמחה להציג בפניכם/ן את הדייטים הנבחרים והמהנים שלנו:

1. צאו לפזז – שיעורי סלסה, מסיבות רחוב, סווינג, ריקודים סלוניים או פריסטייל. לרקוד ביחד זו פעילות מקרבת והזדמנות מעולה להזיע קצת ולהוציא אנרגיה.

2. תהנו מהשמש – פיקניק בפארק או ביער, עם סלסלת פירות ושמיכה משובצת. אנחנו תמיד זורקים בתיק איזה כדור ופריזבי ובין הפטפוטים דואגים גם לזוז. דרך מצויינת להנות מזמן איכות משותף.

פיקניק בשמש

אין כמו פיקניק בשמש. צילום: דימה וזינוביץ'

3. טפסו על קיר – בארץ (וכמדומני גם בעולם) מתפתחים עסקים רבים של קירות טיפוס. על הקירות קיימים מסלולים (בדרגות קושי שונות) שניתן לטפס עליהם עם הרגליים והידיים. הטיפוס יכול לתרום להעלאת מסת השריר, חיזוק השרירים המייצבים, ואפילו לגמישות.

4. קטפו פירות – אני רואה המון חברי וחברות פייסבוק שלי נהנים עם הילדים בקטיף (על פי העונה). אני יכולה להבין איך זו פעילות בעלת ערך מוסף וחשוב לקטנטנים, אבל זו בהחלט פעילות זוגית מקסימה לא פחות.
דובדבנים, תותים, הדרים ופטל, פעילות זוגית מתוקה ורומנטית.
באתר "למטייל" אפשר לסנן אטרקציות לפי קטיף עצמי.

5. תתפנקו במסאג' זוגי – עיסוי הוא דרך מעולה להפחית לחצים, להרפות את השרירים ולהזרים את הדם. אפשר לשלב לאחר העיסוי מיצים טבעיים מפנקים.

6. הרשמו למרוץ משותף – אחד הבילויים החביבים עלינו, זה להשתתף במרוצים. יש שפע של מרוצי ריצה בארץ, כמעט בכל איזור, כל עונה ולמרחקים שונים (כשברובם הטווח הוא בין 5 ק"מ לריצת מרתון, אבל יש מרוצים יוצאים מן הכלל לכאן ולכאן). תמיד יש אווירת מסיבה וזו הזדמנות טובה להיות שם אחד בשביל השניה וההפך, לדחוף, לעודד, לפטפט ולקבוע שיאים אישיים.
מרוץ גם יכול להיות איזשהו יעד שתקבעו ותתכוננו אליו יחד בריצות משותפות.

דייטים בריאים

אדם, אני ושנהב כמה דקות לפני שהזונקנו במקצה 10 ק"מ.

מרוצים ניתן למצוא בלוח האירועים של אתר שוונג.

7. רכבו אל האופק – בטבע או בעיר, עם אופניים שלכם או אופניים שכורים, רכיבה משותפת זו פעילות מקסימה שבריאה ללב (תרתי משמע).

8. צפו בספורט בעולם האמיתי – נכון, אין הרבה תנועה בלשבת ולראות משחק כדורגל, אבל גם אנחנו צריכים מדי פעם לנוח ויש המון פעילויות ספורטיביות שיכולות לתת השראה.
תחרויות של התעמלות קרקע, אגרוף, טיפוס קירות, או קרוספיט – אין כמו לראות את הטובים והטובות ביותר כדי להבין לאן עוד אפשר להתפתח ולהגיע. השראה טהורה ופעילות מהנה בשניים.

9. טיילו – אוויר צלול, הרים, נהרות, עצים ופרחים. החורף הידידותי שלנו מאפשר לצאת לטיולים משותפים כמעט לאורך כל השנה. להתנתק שניה מהמסכים והניידים ולהנות מהזוגיות והטבע.

10. דייט שוק – חפשו איזה מתכון בריא, רענן וצבעוני שמפתה אתכם/ן, צאו לשוק לקנות את חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר ובלו את היום בהכנה ואכילה משותפת.

מבחינתי, אחד המדדים הטובים ביותר לזוגיות איכותית, היא היכולת לעזור, להתקדם ולהתפתח יחדיו. דייטים בריאים לגוף, לנפש ולמערכת היחסים, זו הזדמנות מצויינת לתעל את האהבה שלנו למקומות חיוביים.